Djimmie verhuisd naar Stal Hof van Ede

25 maart 2016 - Vorden, Nederland

Vrijdag 25 maart, die bewuste dag is nu echt aangebroken. Vandaag komt Marco Djim ophalen om hem te verhuizen naar Vorden.
Deniz en ik zijn al vroeg op stal om alkes af te ronden. Spullen inladen, stal schoonmaken, Djim wassen want ik wilde graag een schoon paard afleveren. Hijzelf vond het iets minder. De vieze dekens en dekjes moesten nog naar de wassalon gebracht worden. Drukke ochtend dus.

Na 14u kwam Marco aanrijden, het afscheidcomité zat klaar, de trailer was in orde dus tijd om te laden. Dat was wel even spannend want het was al ruim 3 jaar geleden dat hij op de trailer had gestaan maar hij stond er zo in.
Mijn vader, Manda en natuurlijk ook Stella gingen mee met wegbrengen. De reis verliep vlot en Djim bleef netjes rustig staan. Iedereen gedag gezegd (super lief dat jullie er waren en Marieke bedankt voor het trakteren xxx) en uitgezwaaid
Bijna 3uur verder kwamen we aan op stal, en kon hij zijn nieuwe box in. Gezellig naast zijn nieuwe (door ons besloten) vriend Sjakie. Sjakie zelf vond het niet super tof maar het ging best goed.

Wij hebben nog gezamenlijk wat gedronken en Manda had weer een overheerlijke taart gemaakt en toen was het tijd om opnieuw afscheid te nemen. Wij zullen zoals nu gepland blijven tot dinsdag en nog een paar dagen van hem genieten. We mochten gebruik maken van de blokhut op het terrein en op zondag en maandag staan er nog 2 buitenritten gepland. We zullen nog een paar leuke laatste dagen hebben