Bye Bye Holland

31 maart 2016 - Rotterdam, Nederland

Toen was het alweer woensdag, 2 dagen voor het vertrek.
Onze Allerliefste Djim gedag gezegd en een laatste kusje gegeven, met de trein weer terug naar Rotterdam. Autootje blijft staan, 100 dingen aan mijn hoofd maar ook heel veel leuks in het verschiet. Even door die laatste 2 dagen heen.

Het blijft raar en ik krijg het maar niet in mijn hoofd dat we straks voor een half jaar weg zijn. Heb het geloof ik allemaal redelijk gepland. Alleen de laatste spullen wassen en naar de opslag, even langs Vlaardingen Djim zijn gewassen dekens en dekjes ophalen en dan is het klaar. Spullen inpakken en gaan..
Donderdag avond nog met De Loemp uit eten geweest, mooie afsluiter. De laatste nacht in mijn oude kamer in het tuinhuis bij mijn pa geslapen, nou ja bijna niet geslapen want wat als je door de wekker heen slaapt en het vliegtuig mist.

Annet was uiteraard netjes op tijd om ons naar het vliegtuig te brengen. Alles ging super vlot. Zo vroeg natuurlijk weinig verkeer, we waren zo door de bagage check heen en het wachten viel mee. Het vliegtuig vertrok op tijd en kwam zelfs 10 minuten eerder aan dan gepland. Zelfs nog een beetje kunnen slapen en daar was het vliegveld van Milaan. Hier begint een nieuw deel van mijn leven, ons leven..